In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

AddThis Social Bookmark Button

HATÁRTALANUL ÓZDON

írta: Gál Noémi és Gábor Tímea Anikó

2018. április 9-14.

Április 9-én kirándulásunk első napján reggep 7-kor indultunk. A határontúli első megállónk Debrecenben volt, ahol megnéztük a város központját és a líciumfát is.

Ezután Ózdra mentünk a hotelbe, ahol elfoglaltuk szobáinkat. Másnap Egerbe utaztunk, ahol megnéztük a ”Csodák palotáját”, az épület legfelső szintjén bementünk egy sötét szobába ahol egy lencse, egy tükör és egy fehér asztal segítségével élőben nézhettük a várost. Később meglátogattuk a Bazilikát és a várat is, ami nagyon szép és felejthetetlen élmény volt. Ezekután elmentünk a Szalajka völgyébe vonatozni, ahol rengetek érdekességet tudhattunk meg a fákról, a fakitermelésről és láthattuk a gyönyörű Fátyol vízesését. Harmadik nap a Disosgyőri várat néztük meg, voltunk Lilafüreden is, ahol az Anna vízesést, az Anna-tót csodálhattuk meg, majd elmentünk a Miskolctapolcai barlangfürdőbe ami rendkívül kellemes és ellazító volt. Csütörtökön Budapestre látogattunk, elmentünk a parlamentbe,a Petőfi Múzeumba és az Aréna plázába is benéztünk. Pénteken az Jósvafői csepkőbarlangot látogattuk meg, ahol szebbnél szebb cseppkőképződményeket láttunk. Este a SzIKSzI-s diákokkal eggyütt díszvacsorán vettünk részt a hotelben. Utolsó nap ellátogattunk a helyi filművészeti múzeumba ami nagyon izgalmas volt.