In order to view this object you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

Powered by RS Web Solutions

AddThis Social Bookmark Button

ÚJRA BUDAPESTEN

írta: Antal Erzsébet

2017. május 8-13.

A HATÁRTALAN pályázatok lehetőségeit kihasználva, iskolánk 27 tanulója újabb egy hetet tölthetett Budapesten Tekeres Imola, Antal Erzsébet és Valentin Réka tanárnők vezetésével.

Nagy örömmel érkeztünk meg szálláshelyünkre, a már ismert Absolut City Hostelbe. Lepakolás után el is indultunk vacsorázni, ezúttal a Maharaja indiai étterembe, ahol nagyon változatos ételekkel vártak minden ebédre és vacsorára. Első nap a visegrádi várban nyertünk betekintést történelmi múltunkba, majd a budapesti Pogány Frigyes Szakközépiskolában fogadtak pályázati partnereink, diákok és tanárok. Este pedig a Citadelláról lehetett csodálni a kivilágított fővárost. Szerdán délelőtt Gödöllőn, Sziszi királynő kastélya bűvölt el, délután pedig a Margit szigetre hajóztunk, ahol lehangoló törmelékrakások és munkagépek közt kerestük a sziget évszázados értékeit. Megtaláltuk a Zenélő kutat, IV. Béla építtette kolostor romjai közt Árpádházi Szent Margit sírját, jártunk a tölgyek alatt, hol Arany János írta szép verseit, majd visszahajóztunk. Csütörtökön Ambrus Tibike okos telefonja szerint 22 km.-t gyalogoltunk az állatkertben, Hősök terén, az Operától az étteremig, a Deák Ferenc téri szálláshelyig, onnan az Aréna plázába, és ezen kívül a sok metrózás. Pénteken délelőttöt a Nemzeti Múzeumban töltöttük, majd az Aréna plázában ebédeltünk és haza indulás előtt még megnéztünk egy 3D-s filmet.

Tekeres Imola szervező tanárnő tájékozottsága, szervező képessége és gyors temperamentumának köszönhetően hihetetlenül gazdag, tartalmas, élmény dús hetet töltöttünk Budapesten.